maandag 30 januari 2012

Hoera een jongetje

Ook dit pakketje kan je bestellen bij marieke design, en is naar eigen idee
in te vullen. Ik vind ze toch zo leuk die pakketjes van haar, ben der helemaal
weg van. Een ander zou zeggen ik bedenk het liever allemaal zelf, dat is
natuurlijk een uitstekend idee. Ik vind het zo nu en dan erg makkelijk als je
niet hoeft na te denken, dat is al voor je gedaan. Anders was ik nu pas aan
mijn tweede of derde kaartje toe, ik ben met alles altijd zolang bezig.
Alles doe ik aan tafel of mijn buro, maar niet voor de tv want dat kan ik niet.
Ondanks dat ik zo langzaam ben, vind ik het een lief kaartje, jij ook ??



Groetjes van Ghea



Groetjes Ghea

6 opmerkingen:

Plony zei

Ik vind het een heeeeeeeel lief kaartje hoor en wat geeft het als er een keer een voorbeeld wordt aangereikt. Je moet het dan toch maar namaken en dat is ook niet iedereen gegeven. Heel lief!
Dikke knuffel,Plony

Corrie zei

Wat een lief babykaartje
super leuk modelletje Ghea!

groetjes Corrie

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Inderdaad een erg lief kaartje.
Maakt toch niets uit dat je zo nu en dan een pakketje gebruikt.
Gaat erom dat je plezier aan je hobby beleeft:)

Ook je naar zandvoort zit er tiptop uit.

Lieve groetjes uit Fryslan, Ina

riakaartenencreaties zei

Het is een lief kaartje geworden.
Geef toch niet dat het een pakketje is,want je moet het toch zelf doen.
Groetjes ria.

Annette zei

Wat een schattig kaartje met dat eendje!
Helemaal toppie!
xoxo Annette

Henriëtte zei

Wat een schattige kaart is dit, zo mooi met die kleuren.
Maakt niks uit dat je er lang over doet, het resultaat is ernaar.
Je maakt prachtige creaties.
Liefs Henriette