vrijdag 27 januari 2012

Een winterse kaart, dat was de opdracht die we mee kregen met
de laatste workshop, maar helaas niks gewonnen wat jammer.
Achtergrond stempel van magnolia, evenals tilda en edwin op de slee.
Het vogelhuisje en de hedra zijn van marianne design, het raster is een mal
van cherryl lynn, ik noem trouwens alles wat door CB heen gaat een mal.
Klinkt misschien een beetje dom, maar het is heel makkelijk zo vergeef me!
Ik vind het in ieder geval een plaatje om te zien, ik hoop jullie ook.
Veel kijk plezier, en tot een volgende keer maar weer.


Lieve groetjes Ghea

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Ghea

Nou het mag gezegd worden je hebt weer een schitterend winter kaartje gemaakt TOPPIE

Groetjessssssss Jolanda

Plony zei

Helemaal toppie, wat een mooi gebruik heb je gemaakt van je mallen, noem ze maar zo hoor, ik gooi ook wel eens van alles door elkaar. Dan noem ik ponsen weer mallen en dan weer stanzen, hihihi. We begrijpen best hoe het zit. Ik ga weer verder naar boven.......